玉玺不归

rc/偌初

目前:无
以前的坑不会回了
2838330334

【米英】我爱你

国设米英

祝你食用愉快

附双语x,可以选择两种语言都读,会有不一样的感觉。最主要是因为,米英果然是用英语对话的吧x

 

 

“嘿英/国,真不好意思打扰你,但是你现在有空吗?我相信你有的,来吧,我有些话想对你说。”

 

“英/国,我爱你。”

“噢,谢谢。我也爱你,美/国。”

“不是的英/国!我爱你,不是那些什么狗屁的兄弟之爱,是真正的,情感上的,想一直和你一起的那种爱!”

“你他妈把我的爱说成狗屁?”

“那不重要!英/国!最重要的是我爱你。”

“……你还真是太年轻了,美/国。以前也是,现在也是。”

“……英/国,你不爱我吗?你为什么不爱我?”

不,我爱你,但是……

“因为我是英/国。我是大/不/列/颠及北/爱/尔/兰/联/合/王/国!你是在开玩笑吗?我是一个国/家意识体,一个不会拥有爱的意识体。别忘了,你也是。”

“不,英/国。不,我爱你……”

我也爱你。上帝啊,我多么希望我下辈子只是一个普通人,那么我就可以作为一个“人”去爱眼前这个人了了,而不是一个国家意识体。

“如果当时你没有想要从我这里独立、没有把那把枪对着我的话,我们至少还能保持你所谓的狗屁兄弟之爱,这是你自取的,美/国。”

“不是的,英/国。我也不想的!那是因为我的人民……”

“哈!你的人民,你总算想起来了吗?你爱我,那你的人民呢?我再重复一次:美/国,你还是太年轻了。”说完这句话,他感觉仿佛有一只手,正使劲地握着他的心脏,让他喘不过气。

——————

“Hey England, are you free now? May I talk to you? Follow me.”

 

“Hey England, you know what? I love you.”

“Yeah thanks, I love you, too, America.”

“No England! Not that such kind of shit brother's love or what family love. It is the real emotional love, I want to be with you, staying beside you.”

“What the hell you said? Such kind of shit brother's love? Do you mean my love is just a… Shit?”

“Oh Iggy, that's not important. The most important is I love you!”

“Stop calling me Iggy! You are still young, America, previous and now.”

“Iggy! Why can't you love me?”

    No, I love you,but…

“Why? Because I am England. I am the United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland!

Are you kidding me? I am a country, a nation, you, too. It does not exist any love between us,except to our people, or Her Majesty.”

“… No, Iggy, no, I love you.”

    Yes, me too. I hope I am just a normal human on my next life, so I can love you, as a human, not a nation. I hope I can have next life.

“Maybe we can still have the shit brother's love, if you, America, not trying to independence, or not trying to leave me.”

“It wasn't my intention to leave you, Iggy! It's because of my people…”

“Hah! Your people, now only you remember them. Do you even think about your people when you said the word 'love' to me?” His heart is pain, as if someone squeezing his heart.

“You are so young, America.” And I am so old, that is the reason why, I don't say the word 'love' to you.

————————

这篇文有种突然开始突然结束的感觉(哈哈)虽然很莫名其妙,但是这篇文是已经End了!谢谢你的阅读。

如果有虐到你,那就是我的成功(x)

(沉迷短篇不更正文√)

评论(8)
热度(45)

© 玉玺不归 | Powered by LOFTER